4 توییک جالب
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
4 توییک جالب
دسته بندی : IOS,آموزش ها,,
  • بازدید : (2349)

 

 

 

1- توییک Couria :اضافه کردن پاسخ و ارسال سریع اس ام اس به برنامه Messages در iOS 7

در این مطلب با یک توییک بسیار عالی و کاربردی به نام Couria در خدمت شما هستیم . اکثر جلبریک باز ها توییک Bite Sms را تجربه داشته اند ، یکی از قابلیت های خوبش ویژگی compose  و Reply سریع بود که کار را بسیار آسان می کرد ولی خوب به خاطر هزینه بالایش یک سری پسند نمی کنند. به هر حال به شما توییک Couria را معرفی می کنیم :  این توییک در واقع برای شما کار پاسخ دادن سریع به اس ام اس (Reply ) و نوشتن سریع اس ام اس در هر برنامه ای که هستید (compose ) را انجام می دهد که واقعا برای خیلی از کاربران مثل خود من بسیار مفید هست !

 

 

 

TEST-TWAK

 

 

اولین بار پس از نصب این توییک از سورس  باید وارد تنظیمات Setting< Couria شوید و طبق تصویر زیر تنظیمات را Enable کنید  . همچنین قابلیت انتخاب استایل را دارید و به طور پیشفرض روی Defult 7 قرار دهید . ( از داخل سیدیا می توانید تم مربوط به Couria نصب کنید ) .  

 

 

Couria

 

 

 

خوب همان طور که کفتیم این توییک قابلیت نوشتن سریع اس ام اس یا به اصطلاح ( compose ) را هم دارد . برای فعال کردن این قابلیت شما نیاز به نصب توییک Activator هم دارید . به Cydia رفته و Activator را جستجو کنید تا از سورس   repo.insanelyi.com ان را نصب کنید .

حالا وارد تنظیمات Activator شوید . به طور مثال روی Anywhere می رویم .

 

cori1

 

سپس نحوه فعال کردن (کلید و جهت مربوط )  یا همان نشان دادن پنجره برای نوشتن سریع پیام را مشخص می کنیم .

 

cori3

 

 

حالا روی اسم توییک کلیک می کنیم . در واقع با این مسیری که ما رفتیم دیوایس شما چه در حالت قفل باشد و چه بار با ۳ بار کلیک پشت سر هم دکمه Home صفحه Compose نوشتن اس ام اس سریع برای شما باز می شود .

 

cori4

 

 

 

توجه :‌ این توییک نسخه دیگری هم دارد به نام Whatsapp for Couria که همین قابلیت را برای نرم افزار Whatsapp هم فعال می کند و به راحتی می توانید پیام های Whatsapp را خیلی سریع Replay کنید .  این نسخه هم داخل سورس موجو هست به نام :‌Whatsapp for couria

 


برای نصب این توییک می توانید به سورس  مراجعه کنید :

  • نام توییک : Couria- Whatsapp for couria 
  • سازگار : iOS 7

http://appleapps.ir/repo

 

 

 

 

 

2- توییک MultitaskingGestures : بستن و سوئیچ به صفحات با کشیدن دست

 

در این مطلب یک توییک مناسب و کاربردی برای iOS 7 تدارک دیدیم .  اگر به یاد داشته باشید چند وقت پیش با توییک ” کنترل و سوییچ کردن برنامه ها با امکانات جذاب توسط توییک zephyr” در خدمت شما بودیم ، هم اکنون با نسخه جدید تری مناسب iOS 7 توییک MultitaskingGestures منتشر شده است .  همان طور که از اسم توییک مشخص هست می تواند یک سری کار های مولتی تسکینگ را برای شما به صورت راحت تر انجام دهد  . در واقع به کمک توییک  MultitaskingGestures می توانید کار های زیر را انجام دهید .

  • سوئیچ کردن بین اپلیکیشن ها با کشیدن دست از چپ به راست و بالعکس . ( اگرفکر می کنید مثلا در قسمت Setting هستید و از چپ به راست بکشید صفحه قبل را میاورید نگران نباشید توسط تنظیمات این توییک می توانید مشخص کنید که با نگه داشتن دست یا تب زدن صحفات را عوض کنید .
  • بستن صفحات برنامه های باز با کشیدن دست از پایین به بالا (‌به جای Control Center  ) می توانید برنامه ها را ببنید. و Control Center را در Notification Center داشته باشید .

 


برای نصب این توییک می توانید به سورس اپل اپس مراجعه کنید :

  • نام توییک : MultitaskingGestures
  • سازگار : iOS 7
  • دیوایس های سازگار : فعلا فقط iPhone -iPod

http://appleapps.ir/repo

 

 

 

MultitaskingGestures

 

 

 

 

3- توییک Eclipse : تبدیل تم iOS 7 به حالت شب و رنگ تاریک

 

یکی از توییک های جدید سیدیا  که به تازگی عرضه شده Eclipse می باشد . این توییک در واقع مثل یک تم روی iOS 7 عمل می کند ،‌به طوری که حالت شب و رنگ تاریکی به یک سری از صفحات دیوایس مثل تغییر رنگ کیبورد به مشکی و تغییر بکگراند صفحات نرم افزار های پیشفرض به مشکلی می دهد. همچنین در حال حاضر دارای یک تنظیمات مختصری هست که به گفته برنامه نویس در نسخه های آتی به طور پیشرفته تری آپدیت خواهد شد .

یک قابلیت خوب این توییک تنظیمات اختصاصی که در Setting دارد هست . در واقع بدون نیاز به Winterboard و این گونه نصب ها راحت فقط با نصب توییک می توانید تنظیمات را اعمال کنید .

 

برای نصب این توییک می توانید به سورس اپل اپس مراجعه کنید :

  • نام توییک : Eclipse
  • سازگار : iOS 7
  • دیوایس های سازگار : فعلا فقط iPhone -iPod

http://appleapps.ir/repo

 

 

تصاویری از اعمال تغییرات روی iOS 7 :

 

Eclipse1 Eclipse3 Eclipse4

 

 

4- توییک CleverPin For iOS 7 : غیر فعال کردن خودکار Passcode در موارد خاص شما

 

تاریخ جلبریک به ما نشان داده هست که توییک های محبوب سیدیا را کاربران حرفه ای و کسانی که علاقه مند به سیستم عامل دل خواه و یکپارچه ای هستند استفاده می کنند . توییک CleverPin هم یکی از کاربردی های توییک هاست که توسط Bigarella ساخته شده است و قطعا با امنیت و iOS 7 نیز سازگار می باشد .

خیلی وقت ها شده شما در حال پخش موزیک های مورد علاقه خودتان هستید و قصد تعویض ترک یا جستجو در موزیک هارا دارید اما میبینید دیوایس شما قفل شده ودوباره برای باز کردن Passcode لازم هست ، اینبار توییک CleverPin به شما کمک می کند تا Passcode را برای قسمت ها یا موقعیت هایی که نیاز ندارید به صورت خودکار  غیر فعال کنید .

 

 

iOS-Screenshot-20140126-035309-02

 

 

 

 

به طور مثال مشخص می کنید وقتی دیوایس شما به شبکه Home work شما متصل شد Passcode اتومات غیر فعال شود یا وقتی دیوایس شما در حال شارژ‌شدن هست غیر فعال باشد ! در واقع حتی می توانید یک زمان بندی خاص هم برای این توییک و غیر فعال شدن رمز عبور مشخص کنید تا راحت تر و سریع به تمام برنامه دسترسی داشته باشید .

IMG_4356

 

 

 

  • منبع : www.appleapps.ir

 


چاپ این صفحه
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: